Wednesday, November 5, 2008


reede oli halloviin.

ülemaailmne kommertspüha, nagu ka jõulud ja valentinipäev. mina ei plaaninud kuidagi kaubandust toetada ja tegin ise maski, aitab ka radioaktiivsuse vastu. 2 ühes. buy one get two. buy two for two pounds. üritus was a great laugh, nagu siin öeldakse. käisin tiiru isegi ühes uues (minule uues) klubis, sisenemisel küll paluti mask korra eest ära võtta. mingi mõttetu klubi. no, enivei, teised olid seal a ma ei leidnud kedagi üles (no ja telefonidel nagu siseruumides levi pole, mul siin toas aknalaual vaevalt üks pulk) ja lasin jalga. siis läksin ühte alternatiivsemasse kohta tagasi, kus mind enne sisse ei lastud. no sest peale 11pm uksed kinni. läksin siis turvameestega rääkima, et noh, kell juba niipalju et võiks sisse lasta. no ei. siis ma läksin mingisse baari kõrval. eriti spets koht oli- dj lasi rege ja funki ja vanakooli beastie boid. ja midagi. ja koht ise oli umbes 10 ruutu. ja seal polnud ühtki tauni kostüümides tudengit. see koht pandi kolmest kinni ja siis ma läksin sinna kõrvalbaari tagasi, no et sisse saada. a turvamehed juba keerasid selja, väldivad mind.
hakkan seda faking device'i ehitama nüüd.

a üks vana video, flatmate tegi.

Cooking Rice at Flat 14 :) from Emanuel Bonnici on Vimeo.

1 comment:

Toolileen said...

Ei saa öelda et te sitasti sööksite seal just.